What a foggy mornin'

Det första jag såg imorse när jag tittade ut i fönstret var i princip ingenting, allt var dimmigt.

Tog med Zack ut på en långrunda, passade på att köra ordentlig powerwalk och det var så pass dimmigt att jag bara såg ca. 200 m framför mig. Denna helgen har jag för övrigt varit URusel på att uppdatera här, men nu de närmsta dagarna borde jag få mer tid. Med tanke på att det varit så glest mellan inläggen har jag massor av saker jag ska både visa och berätta, så det kommer jag att göra nu de närmsta dagarna.

Planerna för idag är inte så många, bara att flytta till mamma och stentufft träningspass ikväll.
Bryggan i Lomma idag, brukar dock se ut som på bilden under
Idag
För någon vecka sen

EE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0