Le premier jour

Igår var den första riktiga dagen här på plats och då var det skidåkning som stod på schemat. Underbar dag med härliga människor och vädret är verkligen inte fy skam!

Denna dagen har varit minst lika bra om inte till och med bättre även om jag inte åkt skidor. Tog mig en riktig långpromenad, ca 3h upp längs med ett spår som ledde mig till en helt gudomlig värld - grymt jobbigt var det dock så det blev en riktig workout!

Vet inte riktigt hur morgondagen ser ut, om det kanske blir skidåkning eller om jag tar det onsdag/torsdag i stället - vädret ser dock perfekt ut inför imorgon också. Njuter så mycket som det bara går och älskar de stunder jag bara tittar mig omkring och tänker: C'est la vie !

Väldigt barnvänligt, dock var inte detta min mat denna dag även om det såg himla gott ut

EE.

Kommentarer
Postat av: Papi

Helt underbart Emma!!! Jag njuter verkligen av dina härliga bilder och vad du är med om i Zermatt. Zermatt är f ö orten där Anja P ska ligga på långläger tillsammans med schweiziaka herrlandslaget (!) inför nästa års världscup i fartgrenar så tänk på det när du svischar ner för pisterna:)

Kram Papi <3

2011-04-19 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0