Happy Easter

Tänkte egentligen vänta tills jag laddat upp fler bilder innan jag skulle lägga upp dessa, men nu är det knappt om tid och jag känner för att dela med mig av en liten del av vad veckan inneburit. Dessa bilder tog jag i måndags när jag var ute på min första hikingtrip här i bergen - bilderna tycker jag blev bra, men att uppleva det i verkligheten är något helt annat !

Imorgon blir det att ta tåget tidigt på morgonen till Geneva för att runt 12-tiden ta flyget tillbaka till verkligheten och New York City. Därför väljer jag att idag önska er alla en GLAD PÅSK och hoppas att ni har det bra i det härliga vädret jag vet ni har just nu!


EE.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud vad härligt det ser ut! Jättefina bilder Emma :)

2011-04-23 @ 14:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0