To much has been going on

Allt för mycket har hänt för mig den senaste tiden - vill ju hinna uppdatera här också, men de som står mig riktigt nära vet varför detta inte har skett. Stora, svåra beslut har fattats och nu slipper jag bära runt på den här stora stenen som tyngt ner mig den sista tiden. Vad det hela handlar om vill jag inte riktigt avslöja än, men måste nog snart ändå ta och berätta det. I vilket fall som helst så var Sjödahl & Hansson på besök nu helgen som precis varit och det blev några verkliga höjdar-dagar, så tack än en gång för det ni båda :)
Måste snart ladda upp lite bilder här också, har inte en allt för stor mängd att visa men i alla fall!
EE.

Kommentarer
Postat av: lotta!

vilka söta små kompisar jag har!!

2011-05-26 @ 16:24:31
Postat av: emi

puss!

2011-05-26 @ 18:16:24
Postat av: Sabina

Saknar din blogg. Hoppas allt är bra!

2011-06-08 @ 15:26:06
URL: http://sabolina.devote.se
Postat av: amanda

Har läst din blogg ett bra tag och nu börjar jag bli lite orolig för att du inte uppdaterat på så länge! Hoppas allt är bra med dig och att skaero ch ting har lättat lite för dig !

2011-06-11 @ 01:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0